De-as fi…/If I were…


De-aş fi eu vântul,

Tu, mi-ai fi pământul…

De-aş fi eu clipa,

Tu, mi-ai fi aripa…

De-aş fi eu gândul,

Tu, mi-ai fi cuvântul…

De-aş fi eu jalea,

Tu, mi-ai fi uitarea…

De-aş fi iubire,

Tu, mi-ai fi trăire…

De-ţi sunt speranţa,

Tu, îmi vei fi viaţa…

De-aş fi eu luna,

Tu, m-ai iubi întruna?

Dar, de-aş fi dor,

Tu, m-ai lăsa sa mor?

 

If I were the wind,

You, will be my land…

If I were the moment,

You, will be my wing…

If I were the thought,

You, will be my word…

If I were the wailing,

You, will be my forgetting…

If I were the love,

You, will be my feeling…

If I am the hope,

You, will be my life…

If I were the moon,

You, will invariably love me?

But, If I were the wish,

You, will let me die?

E. N. Calinescu

 

Lasă un răspuns

