Dorinta / Desire


Mi-as dori sa fiu secunda / I would like to be a second

Din vesnicia existentei, / From eternity existence,

Dar ma tem ca ratacesc surasul / But I fear that I lost the smile

Din fericirea limitat-a vietii / From the limited happiness of life.

Mi-as dori sa fiu farama / I would like to be a shred

Din stralucirea diminetii, / From the shining morning,

Dar ma tem ca nu mai simt racoarea / But I fear I do not feel the freshness

Din roua verdetii / From the dew of grass.

 

Mi-as dori s-ating culoarea /I would like to achieve color

Din valul unui curcubeu, / From veil of a rainbow,

Dar ma tem ca pierd nuanta, /But I fear I loose nuance,

Aroma din cuvantul meu./The flavour of my word.

Mi-as dori sa fiu ca valul/ I would like to be the wave

Ce scalda tarmul mereu,/ That always washes shore

Dar ma tem ca nu voi simti gustul,/ But I fear I will not taste,

Gustul sarutului tau. / The taste of your kiss.

E. N. Calinescu

2 thoughts on “Dorinta / Desire

Lasă un răspuns

