Nostalgia clipei/ The nostalgia of the moment


„O, tu, clipă sublimă,

Ce zbori de vânt purtată,

Mai stai, simţirea mea se-nchină

La tot ce-a fost odată.

Pe buze încă simt sărutul

Ce astăzi nu mai este,

Pe aripi de vis legănându-l,

Tu, dor purtat de gânduri,

Adu-mi iubirea de poveste!”

 

Aşa gândea copila,

Cu lacrimi printre pleoape,

Căci dorul său veni-va

În zbor de aripi albe.

 

În inima-i de gheaţă,

Privirea lui de foc,

Ce-a readus la viaţă

Simţirea-n flori de soc,

O urmărea în umbră

Şi o ardea prea tare,

Dar se pierdea în zare,

Cum raza de lumină

Se adânceşte-n mare.

 

Iubirea lui fusese

O adiere lină,

Scânteie de iluzii

În suflet de copilă.

Pe buze tremurându-i

Sărutul dulce-amar,

Privea, dusă pe gânduri,

Sperând, dar, în zadar…

 

„O, you, the gorgeous moment,

That you fly drift,

Still stay, my feeling worships

Everything that was once.

On my lips I still feel the kiss

What today is no longer,

On the wings of dreams swinging it,

You, wish worn thoughts,

Bring me a love story!”

 

The child thought so,

With tears among eyelids,

Since her longing will come

In flight of white wings.

 

In her heart of ice,

His gaze of fire,

What brought back to life

The feeling in elderflower,

It  follow her in the shadows

And burning her too much,

But it lost in the distance,

How light beam

Deepens in the sea.

 

His love was

A gentle breeze,

Spark of illusions

To the child’s soul.

On her lips trembling

Bittersweet kiss,

She looked, carried on the thoughts,

Hoping, but in vain …

E.N. Calinescu

10 thoughts on “Nostalgia clipei/ The nostalgia of the moment

      • Mersi la fel…Spor la scris si la cat mai multe inspiratii🙂 …
        Ps.Ar fi indicat sa pui mai multi widget-uri ….Stiu ca eu am exagerat in privinta asta dar crede-ma ca as mai pune dar se plang unii ca se deschide greu blog-ul meu desi am sters multi din ei😦
        Tu sti ce e mai bine pentru tine desi comentarii recente si unele widget-uri sunt importante:)

        Apreciază

  1. N-am cuvinte, chiar m-a impresionat, atat stilul tau cat si mesajul poeziei. Ms mult pt like-uri la blog. Stiu ca poate la unele posturi chiar nu meritam, insa ms mult pt sprijin si sustinere. Nu ai nici un ID, ceva ? As vrea sa vorbim, asta daca se poate. Daca nu, este ok. Ms inca odata si imi pare rau pt ca nu prea am intrat pe aici. Oricum, observ ca am cu ce sa-mi incant starea sufleteasca si sa-mi alin gandurile care nu ma lasa. Un „colt de rai” asa cum il vreau😀

    Apreciază

  2. Ma bucur mult ca ti-a placut stilul meu. Imi place sa explorez trairile umane, sa le vad si sa le exprim in toata splendoarea lor, dar nu stiu cat reusesc sa ating asta. Dar mereu sunt in cautarea inspiratiei. O gasesc poate mai rar, dar o gasesc pana la urma si nicio clipa nu incetez sa o caut in tot ceea ce ma inconjoara.

    Apreciază

Lasă un răspuns

