Căutarea/ The search


Mă caut pe mine,

În surâsul tău stins,

Te caut pe tine,

În amintirea unui vis.

Şi caut în nemărginirea nopţii

Prezenţa ta, ce-mi bântuie fiinţa.

Simţirea mea se pierde-n ceasul sorţii

Şi imi sufocă trupul, conştiinţa.

Străbat  zarea cu a mea privire

În zorii viorii ai dimineţii,

Te caut iar, pe tine,

Pe fundalul încărcat al vieţii.

Astăzi, te caut în trecutul

Pierdut în priviri calde,

Ce ieri mi-a fost sărutul

Născut din adieri de şoapte.

 

I’m looking for me,

In your smile faded,

I’m looking for you,

In memory of a dream.

And I’m looking in the infinity of night

Your presence, that haunts my being,

My feeling is lost at the hour of fate

And suffocates my body, my consciousness.

I cross my horizon with my eyes

In the violin daylight of the morning,

I’m looking for you, again,

On the charged background of life.

Today, I look for you into the past,

Lost in warm eyes,

That yesterday it was my kiss,

Born in the breeze whispers.

E. N. Calinescu

2 thoughts on “Căutarea/ The search

Lasă un răspuns

