Atunci și acum / Then and now


 Acolo și atunci,                                                               

Printre prăpăstii și stânci,

Cu măiestrie urzeai,

Șiraguri de cuvinte dulci

Și cu ardoare inima îmi căutai.

Aici și acum,

Prin neguri de fum,

Mă pierd în sentimente

Ce se prefac în scrum,

Cu esența uitării-n suflet

Se învelesc în drum.

 

Acolo erai tu,

Ce silueta-mi căutai

Și nu-ți păsa de iele,

Pe mine doar mă priveai.

Dar se-ntâmpla atunci,

Iubire de nătângi…

Ce pluteai printre stele,

Ca dorul să-l alungi.

Aici sunt doar eu,

Ce mă leg de-o amintire,

Care-n suflet se păstrează,

Cu o aromă de-amăgire.

Tot eu și acum,

După ploaie, mereu,

Mă răsfăț cu-al tău parfum,

Păstrat în culori de curcubeu.

E. N. Călinescu

 

5 thoughts on “Atunci și acum / Then and now

  1. Hi Nati, Such wonderful poems…
    I have nominated you for the „one lovely blog award”!
    Thank you for the kind comments made here at euzicasa.
    Find out wha tto do next from my post: Pe Curand!

    George.

    Apreciază

Lasă un răspuns

