Nonsensul iubirii/ Love nonsense


Adună toate cuvintele meleiubire

Şi strânge-le într-un tot,

Un tot pentru tine!

Adună-mi toate gândurile de iubire

Şi ascunde-le bine,

În inima ta, pentru mine!

Adună notele dragostei mele,

Pe un portativ de trăire

Şi compune melodia inimii tale!

Adună din gama simţirii mele,

Cheile muzicale unduitoare

Şi creează sonata iubirii nemuritoare!

Adună sensurile şi nonsensurile

Prezente în graiul meu;

Şi dă viaţă poeziei sufletului tău,

Căreia doar eu să-i înţeleg versurile!

E. N. Călinescu

 

 

12 thoughts on “Nonsensul iubirii/ Love nonsense

    • Sa aduni cuvinte, gesturi, simtiri, saruturi, momente, da, e superb si din asta se creeaza iubirea ce in aparenta nu are sens. Nici nu trebuie sa aiba! In fond, sentimentul e opus ratiunii, desi, pe undeva, si ratiunea e prezenta, ca ea constientizeaza simtirea.🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

