Tu şi Eu/ You and I


Tu, jumătate de suflet,                                                                                   

sursa foto: google.com

sursa foto: google.com

Îţi porţi cealaltă jumătate cu tine.

Eu,  jumătate de cântec,

Îmi port cealaltă jumătate cu mine.

 

Tu, jumătate de stea,

Îţi cauţi jumătatea de strălucire,

Eu, jumătate din inima ta,

Îmi caut jumătatea de fericire.

 

Tu şi Eu ne purtăm întregul,

Ce greu răzbate prin tăişul vieţii,

Eu şi Tu alcătuim scutul,

Prin care nu străbate răcoarea dimineţii.

E. N. Călinescu

12 thoughts on “Tu şi Eu/ You and I

  1. Dear Natalia,
    It makes me happy too, and I’m always glad to see you visit my place also. God bless you forever!
    Today, in the U.S., we celebrate Valentine’s Day, Do you in Roumania? It is my husband and my 36th wedding anniversary. Two hearts, one heart! Thinking of your wonderful poem…
    :0)

    Apreciază

    • We celebrate Valentine’s day too, today, but it’s borrowed of you.🙂 We have a similar celebration on 24 February. In my opinion, it’s good to celebrate love every day.🙂 Happy Valentine day!

      Apreciază

  2. 1/2+1/2=2…🙂
    – – –
    @”Ce greu răzbate prin tăişul vieţii,” – ”indiferent cât de grea ne pare viata uneori, merita s-o traim pentru visele noastre…”(Carmen Naranjo)🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

