Iubire (im)posibilă/ (Im)possible love


luna

sursa foto: google.com

Dacă luna s-ar îndrăgosti de soare

Şi cerul de mare,

Nu ar fi iubirea lor imposibilă?

Dacă Pământul s-ar îndrăgosti de  o stea,

Ar putea străluci ca ea?

Dacă întunericul s-ar îndrăgosti de zi,

Atunci ziua doar noapte ar fi?

Dacă minutul s-ar indrăgosti de oră,

Atunci secunda le-ar fi soră?

Dacă infinitul s-ar îndrăgosti de efemer,

Atunci Universul şi-ar pierde din mister?

Dacă timpul s-ar îndrăgosti de viaţă

Şi seninul de ceaţă,

Nu ar fi iubirea lor imposibilă?

Dar dacă personajul dintr-o carte,

S-ar îndrăgosti de cititorul său aparte,

Nu ar fi iubirea lor imposibilă?

Iar dacă tu, poezie, te-ai îndrăgosti de mine,

Atunci m-aş transforma şi eu în poezie, ca tine?

Ar fi iubirea noastră (im)posibilă?

Elena Natalia Călinescu

13 gânduri despre „Iubire (im)posibilă/ (Im)possible love

    • Multumesc pentru apreciere. Si eu sunt optimista, dar imi place sa meditez la lucrurile din jurul meu si la posibilul si imposibilul din jurul nostru, imi place sa deslusesc mici portiuni de mister. Si spun mici, pentru ca, daca am detine tainele Universului, magia ar disparea, iar eu iubesc magicul. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

