Melancolia copilăriei/ Melancholy of childhood


77În toată nebunia vieţii,

Doar tu îmi eşti real,

Copil cu bucle de mătase,

Ce sufletul mi-l umpli

Cu al vieţii dar!

În zâmbetul de soare,

Un înger se revarsă,

Îmi eşti o alinare

În existenţa-mi nebuloasă.

Ca o făclie a speranţei,DSC07720

Răsari din negurile nopţii

Şi-mi luminezi cu raza ta,

Fiinţa mea ce-i pradă sorţii.

În jocul tău nevinovat,

Surâzi gingaş, dulce copilă,

Iar în privirea ta divină,

Aduni steluţe de lumină

Şi gândurile-mi ţi se-nchină:

Copilărie cu parfum de basm,

Opreşte-te o clipă,

Cât să mai faci un mic popas!

E.  N.  Călinescu

 

11 thoughts on “Melancolia copilăriei/ Melancholy of childhood

Lasă un răspuns

