Şi te blestem…


fire heart

sursa foto: google.com

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă ziua se transformă-n noapte…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă amintirile-s doar şoapte…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă viaţa mi se adânceşte-n moarte…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă trupul meu nu-ţi e aproape…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă mintea ta vrea să m-alunge…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă dorul, sufocant, se scurge…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar de-ale tale braţe vor strânge pe o alta…

Şi te blestem să mă iubeşti,

Chiar dacă se opune soarta…

Şi te blestem, căci te iubesc,

Chiar dacă nu ţi-am spus,

Iar taina-mi o cunosc

Doar stelele ce strălucesc pe-ascuns.

Elena Natalia Călinescu

9 thoughts on “Şi te blestem…

  1. Pingback: A IV-a săptămână. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Lasă un răspuns

