Melodia zilei


6 thoughts on “Melodia zilei

  1. @ Buna ziua !
    ” Melodia zilei ”
    dupa umila mea parere si comportamentul celor care
    ne conduc TARA este :

    Asta nu inseamna ca nu-mi place MELODIA postata de tine !
    O zi minunata !
    Aliosa.

    Apreciază

  2. Iti place Enrique😉 Si mie! L-am vazut in concert acum cativa ani,a incheiat cu melodia asta.Desi cel mai mult mi-a placut ,cel putin in concert, „Taking back my love”,cantareata duetului avea niste cizme rosii foarte sexi😉

    Apreciază

    • Da, imi place. Imi plac in special melodiile sentimentale, muzica ce transmite ceva, atat prin armonia muzicala, cat si prin versuri. Tipurile de melodii mai mult clasice decat moderne imi plac, iar dupa cum cred ca s-a observat, genul manele nu are ce cauta in viata mea.🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

