Iubeşte-mă azi, să mă urăşti mâine


Dragoste-divinitate

Iubeşte-mă azi, urăşte-mă mâine,

Urăşte-mă azi, să mă iubeşti mâine,

Pluteşte în paradoxul trăirii concrete,

Şi-ascultă din şoapte sentimente discrete.

Visează ca şi cum realul e doar o scuză,

Trăieşte de parcă viaţa-i difuză,

Iubeşte ca vântul, ce mângâie-n adiere,

Natura întreagă, culori şi tăcere,

Sărută-mi avântul, alină-mi durerea,

Visează-mă toată, traduce-mi tăcerea.

Iubeşte-mă azi, să mă urăşti mâine,

Cu patima vie a clipei nebune…

Elena Natalia Călinescu

9 thoughts on “Iubeşte-mă azi, să mă urăşti mâine

  1. frontiera între iubire si ura e uneori usor de traversat, mai ales când patima(pasiunea) e prezenta… în toate limbile!🙂 aime-moi aujourd’hui, déteste-moi demain… love me today, hate me tomorrow…
    – – –
    @”Iubeşte-mă azi…” – Gilbert Bécaud a dedicat aceasta melodie Nataliei – o rusoiaca de care a fost îndragostit când a fost în turneu la Moscova pentru prima-data:🙂

    Last but not least: Nathalie Portman poarta acest prenume datorita acestei Natalii, caci parintii ei au locuit câtiva ani la Paris si-l admirau pe Bécaud…🙂
    ===
    O zi senina si-un weekend dupa planu’ si placu’ tau, Naty…🙂❤

    Apreciază

  2. @ Buna ziua !
    Frumoase versuri, intelepte sfaturi,
    Ai pus punctul pe ” I ” si bine ai facut
    Eu am primit multe ” suturi ”
    Si de aia sunt tot mai tacut !
    Weekend placut !
    Cu stima ,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

