Dansul iubirii


Mă prind în dansul iubirii acum,

arhipelagul-iubirii

sursa foto: google.com

Păşesc printre amintiri,

Aşa cum ieri, timid, încercam

Un pas în doi printre trăiri.

Şi sufletu-mi dansează-n pas vioi,

În ritmul sacadat al ploii,

Se pierde în imagini cu-amândoi,

Ce-au acompaniat romanţa serii.

Dansează-n geam şi florile de tei,

Ducând mireasma lor în depărtare,

Iar timpul este martor pentru zei,

11000874_HHMMSYYPL

sursa foto: google.com

Purtând pe aripi dorul rătăcit în zare.

Dansez şi azi, cum am dansat şi ieri,

În ritmul picăturilor de ploaie,

Ce se evaporă în veri şi primăveri,

Să-mi coloreze curcubeul în şiroaie.

Mă prind şi acum în dansul iubirii,

Şi azi ca şi ieri mă-mbăt cu speranţa,

Ce-mi îndulceşte gustul amăgirii,

În hora nebună ce mi-o cântă viaţa.

Elena Natalia Călinescu

 

2 thoughts on “Dansul iubirii

Lasă un răspuns

