Într-o zi…


Buna-dimineata-roses-34201607-1280-1024

sursa foto: google.com

Într-o zi,

Eu voi fi luna, iar tu, soarele meu,

Ce noaptea îmi va lumina,

Atunci când îmi va fi mai greu.

Într-o zi,

Fiecare amintire a mea

Va fi o stea, ce va străluci tot mai tare,

Pe cerul inimii tale.

Într-o zi,

Iubirea mea va fi un ocean,

file-dintr-o-poveste-de-dragoste_e522047bdfb99d

sursa foto: google.com

Ce sufletul ţi-l va scălda,

Pe o plajă plină de culoare.

Într-o zi,

Negura nopţii va fi pentru noi

Doar o altă zi cu soare,

Ce o vom simţi amândoi.

Într-o zi,

Dorul ne va fi doar amintire,

Căci Eu şi Tu suntem un tot,

Un întreg în iubire.

Elena Natalia Călinescu

8 thoughts on “Într-o zi…

  1. „Dorul ne va fi doar amintire…” – magnifique, Naty… ma surprinzi si ma emotionezi de fiecare data… te citesc (si) din Tara Bastilor cu placere si cu drag…<3

    Apreciază

    • Mă încântă faptul că îţi place ceea ce scriu. Pentru mine trăirile se împletesc în cuvinte, iar cuvintele sunt manifestările unor trăiri.Uneori nici eu nu ştiu unde încep trăirile şi unde se termină cuvintele şi nici viceversa. Trăiesc printre cuvinte şi cuvântez printre trăiri. Iar la final recitesc melodia sufletului meu.🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

