Melodia zilei


7 thoughts on “Melodia zilei

  1. @ Buna dimineata Naty !
    Spre marea mea bucurie, la ” Melodia zilei ” gasesc de fiecare data melodii ce-mi plac tare mult si ca atare le preiau postandu-le si la mine cum am facut si ultima data .
    Am postat-o insa, fara sa-ti cer voie si fara sa precizez sursa !
    Te rog sa ma scuzi !
    Eu nu initiez concursuri cu premii dar tu esti nominalizata deja in inima mea pentru cele mai frumoase melodii postate la ” Melodia zilei ” !
    O saptamana minunata !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

