Te simt


Te simt în fiecare rază de soare ce îmi luminează fiecare început de zi,

Te simt în fiecare picătură de ploaie ce-mi inundă bucuria de-a fi.

Te simt în fiecare adiere de vânt ce-mi mângâie părul despletit,

Te simt în fiecare început de noapte şi sfârşit.

Te simt în fiecare secundă de veselie şi plăcere,

Te simt în fiecare moment de repaus şi tăcere.

2268105

sursa foto: google.com

Te simt în fiecare strălucire a lunii de argint,

Te simt în fiecare zâmbet răvăşit.

Te simt în fiecare minut de prezent sau trecut,

Te simt în fiecare aici, acum, azi sau demult.

Te simt în fiecare părticică din Eu,

De parcă am fi fost acelaşi Tu, împreună, mereu.

Elena Natalia Călinescu

7 thoughts on “Te simt

Lasă un răspuns

