Şi cadoul meu, m-a lăsat fără cuvinte…


 Ia să văd, ghiciţi ce vârstă am împlinit?  🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

23 de gânduri despre „Şi cadoul meu, m-a lăsat fără cuvinte…

  1. @ Buna dimineata Naty !
    La Multi Ani cu sanatate
    Sa iti dea Domnul tot ce-ti doresti :
    Zile senine si fericite
    Ca multi ani sa sarbatoresti
    Ziua de nastere in armonie
    Pe cei dragi sa-i iubesti
    Sa fii plina de veselie
    La varsta ce-o ai sa nu te gandesti
    Caci ea nu se socoteste
    Atat timp cat nazuiesti
    Sa traiesti in frumusete .
    Din partea mea as vrea sa primesti
    Chiar daca pe cale virtuala
    Cel mai mare buchet de trandafiri
    Asezati frumos intr-o vaza albastra .
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    Apreciază

  2. LMA cu sanatate, bucurii, satisfactii si lots of LOVE… 🙂 Happy belated b’day, young lady! 🙂
    Numarai trandafirii pe diagonala: deci ai sub 35 ani… 😉 Btw, cu timpul si anii ce trec, vârsta nu (mai) conteaza, e o chestiune de cifre relative, sezizezi nuanta?… 🙂 Long story, short: carpe diem, aici, acum! 🙂 Amicalement, Mélanie

    Apreciază

    • Eu mă simt tânără oricum. Niciodată nu m-a deranjat vârsta mea şi nici nu mă voi simţi bătrână. Poate de la 8o de ani încolo să mi se schimbe starea de spirit. 🙂 Până atunci, nicio şansă. 🙂 Mulţumesc pentru urare, Melanie. 🙂

      Apreciază

  3. Pfiuu… târziu am mai ajuns la numărat trandafirii… 😳
    Să ai parte de un an cu realizări frumoase și – mai ales – să te simți iubită! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

