Într-un decor de ceară


Într-un decor de ceară,      

sursa foto: google.com

sursa foto: google.com

Stau braţele-mi închise

De dorurile toate,

Pierdute printre vise.

Într-un decor de ceară,

Simţirea-mi se topeşte,

Privirea-ţi călimară,

Tot dorul meu primeşte.

Iar trupu-mi se dilată

Şi prins e ca-ntr-un cleşte,

Într-un decor de ceară,

Ce frigul îl topeşte.

Şi pana scrijeleşte 

Cu patimă nebună,

O muzică suavă,

Un colţ de rai ce scurmă

Divine sentimente,

Prea greu de înţeles,

Într-un decor de ceară

Pe care l-ai ales…

E. N. Călinescu

2 thoughts on “Într-un decor de ceară

  1. @ Buna dimineata Naty !
    ” Intr-un decor de ceara ”
    Acum la prima ora a diminetii,
    In timp ce-mi sorb cafeaua
    Constat ca-n locul ridurilor fruntii
    Straluceste-acum laleaua
    Floarea tare draga mie
    Precum cele de mai sus
    Ce se datoreaza tie
    Si cuvantului tau spus .
    Multumesc pentru vizita, comentariu si like !
    O zi senina cu multe bucurii !
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

