Cuvinte seci


sursa foto: google.com
sursa foto: google.com

Din umbra dragostei de fum,

Mă seacă dorul tău nebun,

Mă seacă zilele ce trec şi vin,

Ce m-au purtat prin al tău chin,

Mă seacă plinul de venin!

Din gândul tău cel invalid,

Mă seacă sunetu-ţi timid,

Mă seacă ochii de amar

Şi-a ta privire de cleştar.

Mă seacă golul tău din glas,

Mă seacă ploaia în avans,

Mă seacă soarele fierbinte

Ce-şi pierde razele-n morminte.

Mă seacă nopţi ce se tot duc

Ca vântul printre frunzele de nuc,

Mă seacă melodia sorţii

Ce-a rătăcit pe poarta morţii,

Uitând de-al ţărmului hotar 

În marea vieţii de amar.

Mă seacă timpul de secunde,

De roua de pe gândurile ude,

Mă seacă vorbe nerostite

Şi-ncătuşate-n file prăfuite.

E. N. Călinescu

7 thoughts on “Cuvinte seci

  1. „Mă seacă plinul de venin!

    Din gândul tău cel invalid,

    Mă seacă sunetu-ţi timid,

    Mă seacă ochii de amar

    Şi-a ta privire de cleştar.

    Mă seacă golul tău din glas,

    Mă seacă ploaia în avans,

    Mă seacă soarele fierbinte

    Ce-şi pierde razele-n morminte.”
    🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

