Declaraţie


În liniştea serii de iarnă,  

sursa foto: google.com

sursa foto: google.com

Sărutu-ţi îl simt din abis,

Iar lacrima streaşinii rece,

Inundă simţirea-mi de vis.

Şi tremur sub aripa zilei

Când ochi-mi timizi s-au aprins,

Sub raza iubirii senine

Ce inimii porţi i-a deschis.

 

Trăirea de tine mi-e plină

Şi-aduce-n priviri mângâiere,    

sursa foto: google.com

sursa foto: google.com                                                                            

Când norii pe bolta senină

Se pierd în atâta tăcere.

Şi murmură noaptea povestea

Ţesută-n cuvinte rebele,

Născută din dor şi speranţă,

Crescută-n secunde efemere.

 

Nici timpul nu poate să-mi fure,

Din stele pe bolta senină,

Iubirea mea pentru tine,

Ce vântul o cântă-n surdină.

E. N. Călinescu

Lasă un răspuns

