Marea ta


sursa foto: google.com

sursa foto: google.com

Mi-am dorit să fiu marea, 

Dar sunt doar valul

Ce se izbeşte de un ţărm

Prea ocupat cu alte unde,

Aparent misterioase 

În necunoscutul vuietului lor.

Mi-am dorit să fiu marea,

Dar sunt doar nisipul

Ce se scurge-n particule

Şi speră să poposească,

Măcar pentru o clipă, 

În palma ta…

Dar palmele goale

Se lasă ofrandă nimicului

Şi uită adierea ce li se oferă lor.

Mi-am dorit să fiu marea,

Dar oceanu-i distras 

De muzele construite

Pe ruine de dor.

Mi-am dorit să fiu marea,

Dar sunt dezamăgirea

Ce roade corăbii,

Pierdute-n arhipeleaguri de simţuri,

Ce absorb realitatea apropiată

A unui azi ancorat în ieri.

E. N. Călinescu

 

8 thoughts on “Marea ta

Lasă un răspuns

