Fiziologic


sursa foto: google.ro

Mi-e sete de al tău te iubesc,

ce întârzie să vină în goana vântului turbat,

de tăcerea fără rost a sufletului chinuit de paşii tăi

pierduţi în noaptea deznădejdii.

Mi-e foame de tine, iluzie a iubirii,

ce te strecori cu răceală în lacrimile prea sărate

de indiferenţa negurilor uitate

în sărutul unor şoapte otrăvite de dureri.

Aş vrea să arunc telefonul

într-un triunghi al bermudelor,

din care să nu răzbată decât bătăile inimii mele,

sugrumate de prea multe interogaţii retorice

pierdute în răspunsuri fără sens.

Unde eşti tu?… cel ce-mi răzbuni cântarea 

printr-o tăcere a minţii rătăcite

într-un pustiu de eu şi tu

pictat pe o retină a ochilor căprui,

ce oscilează între raiul şi iadul ochilor negri,

pierduţi în răceala unei veri târzii.

Naty Ela

2 thoughts on “Fiziologic

Lasă un răspuns

